keskiviikko 8. syyskuuta 2010







Eilen oli ompeluksineen punainen päivä jotenkin se on kyllä näin syksyllä mukava väri.Olen huomannut ,että löpisen täällä melkein jokapäivä,mutta kun yksin on päivät kotona niin meinaa tulla hulluksi! Vaikkakin olen tosi huono lähtemään minnekään mitä enemmin tulee ikää niin sen huonommin lähden.
Laittelin myös kuivatavaroita lasipurkkeihin niin ovat sopivasti näkyvillä mitä on ja tulee vähiin laatikoihin tilaa. Ja mulla on uusi kaappi eikö ole nätti.
Sunnuntaina on HUUTOKAUPPA 12.9 Taipalsaaren Väinölässä aikaa en vielä tiedä,mutta lisään sen kun minulle ilmoitetaan.

Löysin myös laatikoita siivotessa nämä muistokirjat ja kirjoitusvihon mihin olen ekaluokalla harjoitellut sekä 7-luokan todistuksen .Lapsilla oli hauskaa kattoa mitä äiti on opiskellut .Ompas siitä aikaa. Ja noita ystävä kirjoja kun luin niin mietin mitä niille ihmisille kuuluu nyt? Kirjoihin on kirjoitettu 70-71 eli aika pitkä aika sitten.Jos joku Voikaalainen sattuisi lukemaan blogia niin ota yhteyttä!

Lupsakoo päivää Mia

Ei kommentteja: