perjantai 3. joulukuuta 2010

Juttu





Ihanan kaunista aamua ! Sää on mitä kaunein lunta leijailee hiljaleen taivaalta ja maisemat on kun sadusta.
Meidän paikallis lehti Länsi-Saimaan Sanomat kävi keskiviikkona tekemässä pientä Joulufiilis juttua meiltä aika hauska juttu.Mutta olen valmistautumassa JOULUMYYJÄISIIN Savitaipaleelle ravintola Piilipuun terassilla on myyjäiset SUNNUNTAINA 5.12 klo 11-16 kaikkea pientä askaretta olen yrittänyt mukaan mahdutaa.Kortteja,joulutauluja,tyynyjä,kynttilöitä ym...
Ja sitten pitää keskittyä siihen vuoden tapahtumaan eli linnan juhliin.Viime vuonna juhlat meni ohi kun sairastin Sikaa olin pyörryksissä monta päivää.

Ihanaa päivää
Mia

2 kommenttia:

Eva-Liisa kirjoitti...

Ihana juttu. Minä olen yrittänyt löytää sitä viime vuoden sisustuslehteä, jossa oli juttua sinun kodista, en ole löytänyt.

Mukavaa viikonloppua myyjäisten parissa.

Possumamma kirjoitti...

Hyvä otsikko jutussa; sopii teille tosi hyvin!:)

Tunnelmallista viikonloppua!