lauantai 1. toukokuuta 2010


Oikein ihanaa Vappu kaikille! Meillä se meni esikoisen 11v synttäreillä,mutta sen verran mulle jäi aikaa että ehdin naapuri kylään kirppikselle ja tälläisiä tarttui mukaan. Ensinnäkin minun hyllyt pursuaa noita vanhoja purkkeja,mutta en voi vastustaa jos halvalla saa. Tai olen minä niin pöhkö että kerran maksoin yhdestä kakkuformusta 70e ( mies ei tiedä vieläkään) toivottavasti ei käy täällä lukemassa.Mutta se oli pakko saada.
Taas vekkareita kohta on 2kappaletta joka huoneessa
Ja sitten tälläinen risti .Se painaa aika paljon on varmasti ollut hetekan päädyssä jollakin mummelilla. Omia nurkkia pitäisi vielä alkaa siivoamaan,kun kirppispöytä on kesäkuun ekaan viikkoon varattu! Mutta kun minä en oikein raattisi mitään viedä sinne tarvin nimittäin siellä maatilalla tavaraa . Siitä laittelen kuvia ,kun ehdin sinne mennä siivoilemaan. Oikein odotan sitä .Olen jo kyllä pikkuisen siivouksia aloitellut . Nautitaan auringosta ja pitäkää huoli toisistanne!
Mia

Ei kommentteja: