perjantai 11. syyskuuta 2009

Tekemisen vimma

Nyt huomaa ,että on tullut syksy ! Minusta on ihana alkaa näpertelemään kaikkia juttuja .Pää on täynnä ajatuksia ja suunnitelmia kohti tulevaisuutta.Olen tehnyt kirjankansi kortteja,tikkuaskin päälystyksiä ja autossa on upeita ikkunoita joissa on karmit valmiina. Yhdestä tulee ainakin Röytyyn kaappi! Niitä on mulle tulossa muutama lisää,mutta en saannut eilen niitä tuotua omalla autolla joten pitää mies valjastaa peräkärrillä matkaan.




Tikkuaskia


Tämä tässä on minun keittiön uuni.Oli liian valoisaa kun otin kuvan ,mutta se on illalla tosi ihana kun kynttilät palaa.Enkeleitä matkassanne !

Mia

5 kommenttia:

TilkkuSatu kirjoitti...

Ihania tikkuaskeja :)) Noita mulla on ollu jo jonkin aikaa (vuoden?) odottamassa koristelua ...

Anonyymi kirjoitti...

Voi voi kun ideoita tosiaan näin syksyn tullen piisaakin. kesän ideat jäi osittain tekemättä ajanpuutteen vuoksi. vaan nyt on enemmän aikaa itselle, kun taas vaan tietäis että mistä sitä aloittaisi.

Sisustus Sievä kirjoitti...

Joo pientä näpertelyä on ihana tehdä kun illat pimenee ja kaikki saa nukkumaan.

Anonyymi kirjoitti...

Hei Mia,

viikko sitten käytiin ostamasta sulta ihana turkoosi tuoli. Nyt olisi hakusessa vanha mahakelkka ja pieni lankarullateline. Löytyisikö sulta? Jos kehtaat, vastaisitko sähköpostiini j-m @ pp.inet.fi

t. Hanna

Mongusti kirjoitti...

Ihana uuni!!!! Niin romanttinen. Ah minulle myös tuollainen:)